Adana
Kadınlar Üretti, Adana Kazandı: Hem Alışveriş Hem Sosyal Sorumluluk Bir Arada
Adana Büyükşehir Belediyesi, yılbaşı öncesinde kentin kalbi Ziyapaşa’da renkli bir etkinliğe imza attı. Kadın kooperatifleri ve girişimcilerin el emeği ürünleri, "Ürettikçe Hep Güçlü" sloganıyla kurulan pazarda vatandaşların beğenisine sunuldu.